Äcklad av ditt beteende.

 Jag förstår inte hur man kan vara som dig, 
Ditt falska beteende, Dina äckliga lögner, 
Hur svårt kan det vara och berätta sanningen för mig,
Du ska förställa min bästavän, 
Du säger att du inte vill förlora mig men ändå så ljuger du rakt upp i mitt ansikte.
Klarar inte mer av dina lögner och ditt sätt att behandla folk...
Du är borta i din egna lilla värld och du tror att du kan göra som du vill, men dax att växa upp nu, för världen kommer inte visa dig någon nåd längre, du har sumpat dina chanser,  Dina lögner kryper in under huden på mig och äter upp mig från insidan,  Jag har sagt till dig flera gånger sluta ljug, du kommer mycket längre på det, men ändå så kommer lögnerna ifrån din mun, 
Jag är färdig med dig, trött på att städa upp dina problem hela tiden, 

Tyck till! ♡

Tyck till här :)

Namn:
Spara namn?

E-mail? (ingen fara, bara jag ser)

Har du en blogg?

Här ska du skriva ↓

Trackback
RSS 2.0