slut på 2011..

2011 är påväg mot sitt slut.
Jag tackar er alla som jag funnits där för mig det här året.
Jag har gjort som många saker som jag har ångrat träffat fel personer, inte skött min skolgång
men nu ska allt ändras jag tänker fan inte ge om om jag har kommit så jävla långt med mig liv,
Jag har fallit för för fel kille, jag har varit omogen och bara patetiskt.. men nu jävlar nu kör vi på riktigt.
Tiden har gått långsamt och för snabbt så har aldrig hunnit med.
Alla har rivit min mur som jag har byggt upp men det måste väl finnas ett skäl till det?
Jag måste ha byggt upp den fel så nu tänker jag riva ner den här muren och bygga den långsamt och bra.
det kommer väl ta sin lilla tid men jag får väl överleva till dess.
Min histora i kort!
Jag tycker att killar är bara skit just nu, dem förstår aldrig vad man menar.
Höll på med en kille i sommar som jag tyckte jätte mycket om men det sket sig
det visade sig bara att han var exakt som alla andra idioter jag har mött
ni vet hur svårt det är att komma över en person ja?
ja det tog sin lilla tiden men jag lyckades till slut.
mmmh fast det var ju inte bara hans fel det var mitt oxå.
men jag har lika svårt att släppa in killar igen så nu lägger jag ner det här.
ja men ni vet hur det funkar.
sen fuckade allt upp sig med mina kompisar så allt försvann hur min syn ett tag jag orkade inte gå i skolan och palla inte med någon eller något då. Jag låg i min säng och låg där bara och stannade där.
ni vet ju hur en tjejs verklighet kan vara då och då.
men nu sitter jag här och skriver det sista för i år och önskar er ett riktigt gott nytt år!

Tyck till! ♡
Postat av: Anonym

Läser du http://zahraas.myshowroom.se/ ?

2012-01-01 @ 02:50:24

Tyck till här :)

Namn:
Spara namn?

E-mail? (ingen fara, bara jag ser)

Har du en blogg?

Här ska du skriva ↓

Trackback
RSS 2.0